Sėkmės istorijos
„Kaunas IN“
2021 10 27
Įkurti lietuviško kosmetikos ženklo SPA Kaune įkvėpė lojalių klientų pasitikėjimas

Tvarumo ir natūralumo idėjos bei holistinis požiūris į žmogaus kūną – tai tie verslo principai, ant kurių prieš penkerius metus buvo sukurtas „Manilla“ prekės ženklas, o jį valdanti UAB „Dermofaktorius“ per šiuos metus apyvartą išaugino bent 3 kartus ir įsitvirtino kaip viena iš trijų didžiausių natūralios kosmetikos gamintojų Lietuvoje. Šį rudenį pristačiusi naują profesionalams skirtos kosmetikos liniją, kompanija Kaune atidarė ir pirmąjį savo prekės ženklo SPA.

Kaip sako prekinio ženklo įkūrėja ir įmonės vadovė Rūta Merkytė, „Manilla“ gimė iš noro pasiūlyti žmogui ir aplinkai draugišką produktą. Todėl visi šiuo ženklu pažymėti veido, kūno ir plaukų priežiūros produktai pagaminti ne tik iš natūralių, bet ir tvarių ingredientų – išgautų iš atsodinamų augalų ir savaime suyrančių, t. y. nepaliekančių pėdsakų aplinkoje, medžiagų.

„Ši verslo misija išskiria mus iš kitų ir sudaro sąlygas sparčiai augti tiek Lietuvoje, tiek anapus jos. Šiuo metu aktyviai ruošiamės plėtrai užsienyje ir jau kitais metais planuojame pradėti prekiauti „Manilla“ produkcija JAV bei keliose Europos rinkose. Iki tol į užsienį įmonės gaminiai keliaudavo kaip privačios etiketės produktai, taip pat – pas ten gyvenančius tautiečius, kurių lojalumą mūsų prekės ženklui ypač jaučiame didžiųjų metų švenčių laikotarpiu,“ – pasakoja gydytoja R. Merkytė.

 

Ne tik grožiui, bet ir emocinei sveikatai

Viena ryškiausių UAB „Dermofaktorius“ naujienų šį sezoną tapo atidarytas naujas prekės ženklo SPA: Kaune įsikūrė „Manilla SPA“, besiremiantis holistiniu požiūriu į žmogaus kūną, kai rūpinamasi ne vien jo fizine, bet ir emocine, dvasine sveikata. Todėl čia atliekamos ne tik kosmetologinės procedūros su „Manilla“ kosmetika, bet ir kūno įviniojimai, šveitimai, masažai bei „Manilla“ ritualai, apimantys įvairias kūno ir veido procedūras.

Nuotrauka: „Manilla“ prekės ženklo įkūrėja ir SPA sumanytoja R. Merkytė, aut. „Manilla“ .

 

„Manilla SPA“ sukūrėme kūno ir dvasios poreikiams neabejingiems kauniečiams ir miesto svečiams. Tad orientuojamės į klientus, kurie siekia ne tik pasirūpinti savo kūnu, bet ir atsipalaiduoti, pailsėti, atitrūkti nuo kasdienių rūpesčių. Šis poreikis dar labiau sustiprėjo antrus metus besitęsiančios pandemijos metu, kai įtampą didina apribojimai, suvaržymai, nesaugumo jausmas,“ – sako prekės ženklo įkūrėja ir SPA sumanytoja R. Merkytė.

Pasak jos, nors užsienyje yra pavyzdžių, kai stiprūs kosmetikos prekės ženklai plėtoja ir SPA veiklą, Lietuvoje ši praktika vis dar nauja. Tam, kad verslas galėtų plėstis žengdamas į gretimą, bet vis tiek naują nišą, reikia ne tik gerai žinomo prekės ženklo, bet ir būtina pelnyti vartotojų pasitikėjimą bei turėti galimybių į SPA atėjusiam klientui pasiūlyti daugiau nei kiti grožio ar masažų salonai.

Paskatinimu tapo ir „Manilla“ suburta didelė ištikimų vartotojų bendruomenė, ir „Dermofaktoriaus“ lygiagrečiai sukurta profesionalios kosmetikos produktų linija „Essential“, su kuria ir dirba naujojo SPA specialistai

 

Nuo pirmosios parduotuvės – iki pirmojo SPA 

Tai, kad pirmasis „Manilla“ SPA medicininės estetikos centras buvo atidarytas Kaune, gan dėsninga, nes ir pirmoji prekės ženklo parduotuvė duris atvėrė būtent šiame mieste. Pasirinkti Lietuvos centre įsikūrusį Kauną buvo strateginis sprendimas, siekiant, kad „Manilla“ grožio procedūros taptų prieinamos ne tik šio miesto, regiono, bet ir visos Lietuvos gyventojams.

Šiuo metu centre dirba 8 specialistai – licencijuoti masažuotojai, kineziterapeutai, kosmetologai. Kaip sako R. Merkytė, jų atrankai buvo skiriamas ypatingas dėmesys, su kiekvienu atrinktu kandidatu jai bendraujant asmeniškai ir pakviečiant į komandą tuos žmones, kurie ne tik turi būtinų profesinių įgūdžių, žinių, bet ir natūraliai geba perteikti dėmesį, jiems nuoširdžiai rūpi žmogaus nuotaika, savijauta ir, žinoma, odos būklė.

Daug dėmesio buvo skirta ir detalėms bei interjerui, kuris įrengtas Pietryčių Azijos ir Pietų Meksikos stiliumi. Pavyzdžiui, specialiai buvo užsakyti ir Balyje sukurti autentiški baldai, kurių gamyba ir atgabenimas pareikalavo pusės metu: jie svečius pasitinka pirmame SPA aukšte, kur klientai kviečiami prisėsti prieš ir po procedūrų.

 

Lietuviškos kosmetikos kūrėjai sako, kad „Manilla“ SPA Kaune ir „Manilla“ gydomųjų veido procedūrų klinika Vilniuje – tai pirmieji žingsniai buriant ir stiprinant grožio profesionalų kompetencijas, plėtojant profesionalią kosmetikos liniją ir bendradarbiaujant su inovatyvios kosmetologijos įrangos gamintojais. Visa tai, kartu su augančiu ištikimų klientų ratu, tampa ta baze, nuo kurios atsispyrus bus galima ir toliau plėsti „Manilla“ SPA ar klinikų tinklą.

 

Šaltinis: „Manilla“ nuotrauka.