2020 05 27

Vidinis IT įmonės produktas – galimybė efektyvinti veiklą

D. Jovaišas (nuotrauka iš ,,Present Connection” archyvo).

IT paslaugas teikianti įmonė ,,Present Connection” karantino laikotarpį išnaudojo produktyviai – nuo šiol darbuotojai naudojasi sava mobilia programėle. Idėja sukurti įmonės mobilią aplikaciją kilo dėl poreikio sumažinti naudojamų programų skaičių ir noro turėti produktą, prie kurio kūrimo prisijungtų kolegos iš skirtingų komandų. Planuojama, jog vidiniai įmonės produktai ateityje taps įprasta šios įmonės veiklos dalimi ir platforma, kuri leis darbuotojams demonstruoti savo įgūdžius.

Prie tris savaites trukusio mobilios programėlės kūrimo proceso prisijungė 4 ,,Present Connection” darbuotojai ir 2 praktikantai. Šiuo metu mobili aplikacija tobulinama 3 komandos narių.

,,Šiandien turime labai didelį informacinį triukšmą – įmonės naudoja daug įvairių programų. Tai yra neišvengiama, tačiau kilo poreikis programų ir naudojamų kanalų kiekį sumažinti iki minimumo ir taip efektyvinti veiklą.  Iki šiol įmonėje naudojome 3-4 komunikacijos platformas (MS Teams, Slack, Skype, Google Meet), o dokumentams ir vidinės įmonės reikmėms HR portalą bei Microsoft 365. Sumanėme mobilią aplikaciją paversti centriniu ir svarbiausiu komunikacijos ir informacijos radimo bei pateikimo įrankiu”, – pasakoja ,,Present Connection” vadovas Domantas Jovaišas.

Šiuo metu ,,Present Connection” mobili programėlė ,,PC HUB” apima keletą funkcionalumų –užsakymų valdymą, atostogų planavimą, susirinkimo vietų rezervaciją, maisto užsakymus,  svarbiausios įmonės informacijos paiešką ir priminimus. Įmonės darbuotojai gali ne tik patogiai užsisakyti įprastus penktadienio pietus, bet ir matyti savo atostogų dienų likutį, pateikti užklausas dėl pirkinių bei matyti jų statusą, rezervuoti vietą susitikimui ar gauti priminimą apie kolegos gimtadienį.

,,Dabar įmonės programėlę naudoja visi mūsų darbuotojai. Planuojame, jog ateityje prie aplikacijos  galės prisijungti ir mūsų klientai, kurie matys savo komandos veiklos procesus. Čia pilnai išnaudosime Microsoft 365 paketą – pagerinsime ir automatizuosime tiek darbuotojo, tiek kliento veiklą. Kituose etapuose planuojame integruoti elektroninį parašą, įdiegti darbuotojų kvalifikacijos kėlimo programą, kad kiekvienas darbuotojas galėtų sekti jam keliamus tikslus, matyti procesą, organizuotis pokalbius su vadovybe. Taip pat ketiname pajungti ML (Machine Learning) veido atpažinimą, kad įmonės darbuotojų nuotraukos būtų automatiškai klasifikuojamos ir atrenkami geriausi momentai”, – apie planus pasakoja D. Jovaišas.

Apie įmonę:

„Present Connection“ turi padalinius Nyderlanduose, Vokietijoje ir Lietuvoje.  Įmonė veikia  privačiame sektoriuje, o jos paslaugomis naudojasi pramonės, telekomunikacijų, klientų valdymo sistemų kūrimo įmonės. „Present Connection“ specializacija apima interneto sistemų integracijų, interneto svetainių, mobiliųjų aplikacijų kūrimą.

,,Present Connection” informacija ir nuotrauka.

Susiję straipsniai