Talentų ugdymas
„Kaunas IN“
2021 09 29
Pasaulinės „TransUnion“ augimo sukelta pozityvumo banga jaučiama ir augančiame Kauno padalinyje

Kai prieš 4 metus „TransUnion“ įsigijo „CallCredit“ įmonę Kaune, tai buvo didžiausias sandoris šios kompanijos veiklos istorijoje. Šįmet jį į antrą vietą nustūmė šviežia naujiena: „TransUnion“ perka JAV bendrovę „Neustar“. Šiuo įsigijimu siekiama sustiprinti Fraud&ID pardavimus rinkoje, integruojant „Neustar“ duomenis ir produktus į „TransUnion“ siūlomą paslaugų paketą.

„Neustar“ pajamos sudaro apie 1,2 milijardo dolerių per metus (palyginimui – pačios „TransUnion“ metinės pajamos siekia 2,6 milijardus), čia dirba per 2 200 darbuotojų, aptarnaujama apie 8 tūkstančius verslo klientų. Tad nenuostabu, kad šis stambus pirkinys išaugino visą pasaulinę „TransUnion“ grupę net 30 proc.

Ir nors tiesioginio pokyčio Kauno padaliniui šis kompanijos augimas kol kas neturi, vis dėlto ir čia jaučiama per rinką nuvilnijusi pozityvumo banga.

„Tokie žingsniai parodo, kad mes, kaip globali organizacija, esame labai rimtai nusiteikę augti ir sėkmingai vystyti savo verslą,“ – sako „TransUnion Lithuania“ komunikacijos vadovė Daiva Gritėnaitė. 

 

Per metus – iki 300 darbuotojų

Juolab kad augimo ir plėtros nuotaikomis gyvenama ir Kaune: efektyvinant veiklą visos organizacijos lygmeniu, dauguma produktų permigruojami į debesijos infrastruktūrą, o šiam poreikiui užtikrinti reikalingi aukšto lygio specialistai, kurių aktyvią paiešką ir intensyvų samdymą „TransUnion“ vykdo jau nuo šių metų pradžios.

„Mums labai reikalingi .NET programuotojai, DevOps inžinieriai bei testuotojai – iki metų galo vien tik Lietuvos biure planuojame paaugti iki 300 darbuotojų,“ – sako D. Gritėnaitė.

Kita vertus, naujos technologijos atneša ir naujų galimybių mokytis esamiems darbuotojams: organizacija, aiškiai suprasdama, kokių resursų pareikalaus ateinantys pokyčiai, nusprendė paskatinti esamus IT ekspertus nemokamai išsilaikyti debesijos technologijų įgūdžių sertifikatus ir papildomai už kiekvieną iš jų dar paskatinti piniginiais priedais.

„Galime pasidžiaugti, kad ši iniciatyva susilaukė didelio susidomėjimo tarp mūsų darbuotojų, ir jau turime tokių IT specialistų, kurie yra išsilaikę aukščiausio lygio sertifikatus“, – sako „TransUnion“ atstovai.

Ir tai – toli gražu ne pavienis atvejis, kai ši tarptautinė įmonė dalijasi technologinėmis žiniomis su Lietuvos IT rinkos darbuotojais, taip skatindama bendrą profesionalų kompetencijų augimą.

„TransUnion Lithuania“ yra viena tų kompanijų, kurios priima nemažai jaunų specialistų, suteikdamos jiems visas galimybes augti bei tobulėti organizacijos viduje. Kiekvienas darbuotojas gauna savo mokymosi poreikiams skirtą pinigų krepšelį, kurį per metus, sutarę su savo vadovu, turi išnaudoti asmeninių kompetencijų vystymui bei tobulėjimui. Tad nemažą dalį esamų darbuotojų „TransUnion“ yra užsiauginę savo organizacijoje.

„TransUnion Lithuania“ komunikacijos vadovė Daiva Gritėnaitė, „TransUnion Lithuania“ nuotrauka.

„Mano asmenine nuomone, esame viena tų įmonių, kuri suteikia visas galimybes augti ir tobulėti, tad tik nuo tavęs priklauso, kaip tuo pasinaudosi. Smagu, kai patys darbuotojai kuria ir inicijuoja įvairias vidines mokymosi iniciatyvas, kai patyrę specialistai dalijasi žiniomis su jaunaisiais talentais. Vertiname susikūrusią vidinę mokymosi kultūrą ir džiaugiamės, kad vis daugiau mūsų darbuotojų atranda jos vertę. Kultūra yra svarbi kiekvienos organizacijos dalis, todėl ypač malonu, kad ir išėję kolegos, pasisėmę patirčių kitose įmonėse, sugrįžta pas mus, nes vertina mus kaip darbdavį ir mūsų teikiamas pridėtines vertes. Per pastaruosius metus turėjome bent keletą tokių atvejų – ir tai mums didžiausias įvertinimas, paliudijantis, kad judame teisinga linkme,“ – pastebi D. Gritėnaitė.

 

Iš tiesų džiaugtis yra kuo, nes spartėjantis technologijų vystymasis bei jas kuriančių ir aptarnaujančių specialistų poreikis visas IT kompanijas verčia peržiūrėti savo vidines politikas bei talentų pritraukimo programas, kad išliktų konkurencingi, patrauklūs ir matomi. O tam neretai pasitelkiami ir nestandartiniai kandidatų paieškos būdai. Pavyzdžiui, didžiajam šių metų tikslui – per metus nusamdyti iki 300 naujų darbuotojų – „TransUnion Lithuania“ pasileido „Itsamatch.lt“ samdymo kampaniją, kurios metu, ieškodami tos „geriausios poros sau“, pasitelkė ir originalų komunikacijos kanalą – socialinį tinklą „Tinder“. Rezultatai ne tik pateisino, bet ir pranoko lūkesčius, dar kartą įrodydami, kad norint pasiekti daugiau – būtina ieškoti ir įvairesnių sprendimų, sklaidos kanalų.

Vertindami pastarųjų kelerių metų pokyčius IT specialistų rinkoje, „TransUnion Lithuania“ sako gerokai sustiprinę savo HR komandą ir jau spėję suprasti, kad vien pasikliauti išoriniais darbuotojų paieškos partneriais neverta: verčiau suburti stiprius žmogiškųjų išteklių valdymo specialistus, kurie būtų atsakingi vien už naujų darbuotojų paiešką ir glaudų bendradarbiavimą – nes teigiami tokios taktikos rezultatai matomi jau šiandien.

Šaltinis: „TransUnion Lithuania“ nuotrauka.